Sadece kuruma gelen belgeler değil, kurumunuzdan ve şirketinizden gönderdiğiniz tüm dokümanları dağıtım kanallarına ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Bu planları şablon olarak hazırlayabilir. Dağıtımı yaptıktan sonra dokümanın kimlerde olduğunu, okunup okunmadığını onaylanıp onaylanmadığını kolayca takip edebilirsiniz.
İş akışı dokümanın onay sırası ile ilerlemesi gereken durumlar için oluşturulmuş şablonlardır. Onay durumlarına göre bir sonraki kişiye dokümanın ulaşması sağlanır. Dağıtım planları ise bir onay sırasına göre değil, ulaşacak kişilere toplu olarak dokümanların gönderimi sağlanır.
Sql veya MySql verisi olarak data kayıtları oluşturulurken, 128 bit şifrelenerek dataların, sistem dışarısına çıkarılarak kötü amaçlı kopyalanması veya kullanılması engellenir. Süreçlere ait log takibi yapılarak hataların önüne geçilir. Verilerin bulunduğu konum anlık olarak takibi mümkün olduğu gibi onay süreçleri zaman damgası ile imzalanır.
Gelen ve giden tüm dokümanlar sadece kayıt altına alınmakla kalmaz, dolap, dosya, klasör sisteminde saklanarak, fiziksel asıllarının takibini mümkün kılar. Arşiv kayıtlarında gelişmiş aram kriterleri ile veriye çok hızlı erişim sağlar.
Ticaret ve sanayi odaları, esnaf odaları gibi sicil takibi yapma zorunluluğu olan kurumlar için uyarlanmış versiyonu, kurumun tüm ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Sici takip sistemi, fiziksel arşivden veri çıkarma ihtiyacınızı ortadan kaldıracaktır.
Senaryoya göre iç dağıtım ve iş akış planı birlikte de uygulanabilmektedir. Dış dağıtım planlarında ise toplu gönderilen dokümanlar için plan dahilinde açılan merkezlere, toplu gönderim dokümanı da oluşturulabilir.